Helt uttagen...

Ja, om ni bara visste hur slut jag var i kroppen igår. Att ha ätit dåligt i onsdags när jag jobbade delad tur + att man inte kan äta så mycket när man har cykelrunda. Jag äter ju så klart frukost innan jag gick hemifrån (gröt) senvid 11 tiden på jobb blir det yoghurt och 2 mackor. Sen är jag ju mätt,kan inte fåplats med hur mycket som helst men igår räckte nog inte det. När jag sen cyklat och tagit ut mig i ca 4 timmar så kom jag hem o åt potatismos o falukorv...Inte så mycket faktiskt, för jag var inte så hungrig och blev mätt fort. Allt detta, dålig mat + mycket rörelse, resulterade i att jag igår låg helt däckad och mådde så dåligt. Det har nog varit så att jag har tömt kroppen på all energi och var verkligen helt utpumpad och utmattad. Jag mådde så dåligt att jag ville gråta. Var längesedan jag mådde så skit, sist var nog för ett år sedan när jag hade influensan. Det kändes nästan så.
Mådde illa, frös, ville inte röra mig för då trodde jag att jag skulle kräka och frossan var sjuk. Usch, fy nä....det blev sängen tidigt och idag mår jag bra igen :) Visste att det inte var som jag var på väg att bli sjuk utan helt enkelt tagit ut mig till max.
Nu har jag fått i mig en skål med yoghurt och flingor, snart dags för jobb igen...delad tur idag med. Wieeee...jättekul en fredag (förstår ni ironin)...Men men, det är fredag. Finns nästan inget bättre :) Detta var nog ett tråkigt inlägg, förlåt...ha en bra dag alla!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0