Helt sjukt!



Såg ni Big brither igår på tvn?! Helt sjukt alltså. Det blir f*n bara värre o värre för varje säsong. Kan det verkligen finnas så många konstiga/udda/annorlunda/sjuka människor i detta avlånga land?! När en person gick in så tänkte jag att det var en konstig en...men men, nästa var värre och då tänkte man haha...när sen nästa kom så var den ännu värre och så fortlöpte det nästan under hela introduktionen. Galet, vilka människor det finns.
O hör o häpna, en tjej som gick in var gravid i v. 36!!!! Hallå!!! På allvar...tanken är att hon ska föda där inne om hon nu får stanna så länge. Men tror jag det, ingen vill väl rösta ut henne, dem vill väl se en förlossning. Usch, fy! Jag tycker det är så osmakligt och omoraliskt att det inte finns på kartan. Vill man verkligen att bebisen förtsa tid ska spenderas inne i det där huset ihop med dem där människorna?! Smutsigt hus, fulla människor, galna fester, galna människor osv.
Folk pratar om melodifestivalen och att Ranelid gick vidare (håller med, inte klokt) men det finns banne mig värre saker att prata om...som Big brother till exempel. Hahah! O ändå....trots mitt missnöje med människorna och hur fel jag än tycker att dem beter sig så sitter man där likförbannat och glor på det där programmet. SJUKT! Men måste ju faktiskt ge det till beröm...det ärj u rätt underhållande :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0