Halkbana, övertid och utmattad :)

Ja, det var en ganska så bra resumé av dagen :) Hahha....Det har varit en tuff dag och (ursäkta ordvalet) as mycket post idag. Puh!!! Jag gick på ny runda, den största där är så klart. Ca 870 hushåll (vilket är mycket för oss) Jag fick i mig Frukost/lunch vid halv 12 och sen bar det av ut på rundan. Cyklade ut ca 12:15 och var tillbaka 17:05...jag skulle egentligen sluta 15:45...Att det var rena rama skridskobanan ute gjorde inte att rundan gick fortare...shit vad halt det var?! Så här såg en av mina gator ut...glashalt.





tacka min ca 25 kg postacykel + min vikt för att jag inte ramlade. Det blev lite tyngd ner pga det :)
När jag kom innanför dörren där hemma så var klcokan halv 6...det blev 1 ½ timmes övertid för mig idag och nu kan jag med gott samvete vara ledig torsdag o fredag. :) Tycker vi om!
Ikväll är det fotboll på tv...champions leauge har dragit igång igen..inget för mig dock. Det ger mig däremot tillfälle att plugga och börja på min inlämningsuppgift som ska vara inskickad på söndag :( Kanske dags att sätta igång eller...hmmm.
Imon är det tordags, ledig dag...wieeee. Tanken är att jag o dennis ska springa milen i skogen, får se vad min kropp orkar imon efter denna dagen idag. Sen had ejag tänkt städa o tvätta och hinna i kapp lite i hemmet...plugga med kanske. Men jag vet ju hur det brukar bli...aldrig som man tänkt sig ;)
Dags att stoppa snudan i boken. Trevlig kväll alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0