Go kväll :)

Ja, dagen har bestått av jobb och en håla hemma då vi åt lunch allihop och sen pluggade jag lite. Tiden gick fort som alltid och innan jag visste ordet av det så skulle jag börja igen. Så inte så mycket att berätta...men min jobbdag har i alla fall varit bra och imon är jag ledig och har kvalitetstid med min man. Tycker vi om :) barnen ska på dagis och vi ska en runda till malmö. Bland annat vaccinera Nisse och ajg hoppas på en god o smaskig fika.
Jag är så galet shopping sugen också. Så får nog se till att stilla det begäret lite :) hahahha. Mycket man vill ha men nu vill jag först ha lite lugn o ro i soffan och bli varm...är frusen. Sen vill jag ha en god natt sömn och gärna lite sovmorgon men om jag känner Albin rätt så blir det väl som vanligt runt halv 6-6 :( Suck! För tidigt men vad bryr han sig liksom. Skit i morsan, gör det!! 
Föresten så har Moa lärt sig ett nytt ord...alltså fast hon säger asså. O så lägger hon till så fint..."Asså mamma" Låter så gulligt :)
Nä, nu ska jag vara lite social med min soffkompis..min älskade Dennis. Trevlig kväll...



Lilla Moa vid STORA brandbilen. Dem är inte små alltså och Moa är precis lika hög som däcket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0