Förlåt!

Ja, jag vet att det blivit dåligt med inlägg men alltså...denna veckan har varit tuff. Jag har jobbat 7-16 alla dagar + att det har varit 3-4 personer borta halva veckan så vi har, utöver vår egen runda fått extra trappor eller villor. Efter jobb har det sen blivit hämtning av barnen och promenad med Nisse och sen middag. Därefter var kvällen kommen och dag för barnen i säng och då har jag själv suttit helt utslagen i soffan och igår gick jag o la mig halv 10. Så...kanske ni har lite förståelse :) 
Idag är det i alla fall lördag och barnen ville tvunget stiga upp vid hlav 6. HALLÅ!!! Det är LÖRDAG!!! Kom igen...men men, nu sitter vi här. Idag blir det frukost hos mamma medans Dennis är på fysen och sen i eftermiddag får vi se vad som händer. Städ o tvätt får det nog bli i alla fall. Kanske kan ta o baka det där brödet också som skulle blivit bakat i slutet av förra veckan. Plugga kanske jag också ska hinna med. Ja, ni förstår nog själv att det är svårt att hitta tid. Någon som kan låna ut lite?! ;)
Nu ska jag först hoppa in i duschen och sen får det väl bli påklädning av barnen. Ha en trevlig lördag alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0