För lite tid :(

Ja, de är verkligen inte lätt det här med tiden. Dygnet har för få timmar :( Denna veckan jobbar jag heltid...hela veckan. Mindre kul och slitigt är det minst sagt. Barnen ska hämtas o lämnas på dagis, hunden ska ut, maten ska lagas och däremellan så ska jag hinna studera, leka med barnen, städa o tvätta osv..Ja, ni förstår ju själv. Jobb tar upp för mycket tid av vår vakna tid. Sorgligt :( Visst, jag har ju Dennis också men snart kommer han med börja jobba o då jobbar han heltid mån-fre + jouren var fjärde vecka. Hur ska man hinna med allt?!
Ikväll ska jag nog dock ta o plugga lite, hur trött jag än är men de måste göras o jag vill inte hamna efter med något. Får nog också ta o fundera över bloggen...kanske ska den läggas ner?!
Usch, jag önskar verkligen att dygnet hade fler timmar än 24 :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0