Fika o middag :)

Ja, vi blev lite bortskämda i eftermiddags...det hör inte till vanligheterna :) Det blev båda fika o middag hos Dennis föräldrar. Lite förfirande av alla hjärtans dag var tanken och det blev fiskdamm för både barn o vuxna...hihihi :) Mycket trevligt. Vi var där ända till halv 7 och när vi sen kom hem så blev det sängen direkt för Albin för Moa blev det lite bråk innan hon till slut hamnade i sängen...vilket var precis :( Hon var lite speedad efter allt lek o bus med kusin Kasper och sen blev det bara lite tecknat och hon var inte alls villig på att lägga sig idag. Men men, de är ju inte riktigt hon som bestämmer så det är bara att ta tag i saken och upp på rummet. Sen har Dennis suttit där inne med henne i ca 30 min. Ner kommer hon inte för det är sänggång som gäller. När hon hade lugnat sig så kom jag upp och tog över läggningen och allt slutade bra...vi blev vänner och hon blev glad och somnade säkert innan jag kom nerför trappan :) Hon var såååå trött. Det är inte kul när det blir diskussioner innan läggning och tack o lov händer det inte ofta. O när hon väl provar nåt så kommer hon ingenstans med det ändå. Våra barn ÄR snälla och jag älskar dem mer än nåt annat på denna jord. Kärleken är såååå STOR att det inte går att beskriva.
Nu är det äntligen lugnt och skönt och ljudnivån är betydligt lägre än vad den varit under hela eftermiddagen så nu ska jag vila öronen och ta o plugga lite, för det blev inte gjort innan :( Imon är det jobb igen...wieee....NOT!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0