fettisdagen idag :)

Japp...idag är det ju då den årliga fettisdagen. "Fet" (pga av all god mat som äts under dagen) o "tisdag"....Denna dag kommer 47 dagar före påsk och är därmed rörlig. Dock infaller den alltid mellan 3 feb - 9 mars.
Jag har ju då, som alltid, inte ätit en enda semla idag. Brukar oftast inte prick ain o äta på dess speciella dagar men i år har jag i alla fall bestämt mig för att äta våfflor på våffeldagen. Det äter jag ALDRIG! TRist, för det är ju så gott. Semlor däremot kan jag inte förstå tjusningen i...för mig är det bara vetebulle med grädde. Tycker ej om mandelmassa så hur speciell bulle blir det då?! Men våfflor...mums!



Dagen idag har flytit på som vanligt och det blev cykling idag med. 4 timmars motion..tackar för det :) Nu ska jag ta mig varm o skön dusch för att sen hålla kväll. Imon är ju en ny dag...Trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0