En ledig dag....gillas!

Ja, så var snart denna lediga dag gången och som vanligt har den bara sprungit iväg. Den blev dock som tänkt i alla fall och det är ju positivt. Först blev det en löprunda i skogen...tänkte först ta milen men efter gårdagens jobb så sög det i benen efter första backen så jag bestämde mig för att bara ta 7 km. Men är väldigt nöjd med det...nu känns kroppen väldigt tom...utmattad som vanligt :)



När vi sen kom hem så tog jag tag i städning och det blev rejäla tag i hela huset. Så otroligt skönt när det är rent. Härligt. Går väl ett par dagar sen ser golvet likadant ut igen...inte lätt med en hund som smutsar ner. Jaja, sen var det dags att hämta barnen på dagis. När vi kom hem så blev det mellis och sen fick barnen bada. Nu väntar vi på att pappa o Linda ska komma förbi på en fika :) Så dagen har verkligen rullat på i ett hela tiden och det är först nu jag sätter min gump i soffan och det var skönt. Här ska jag sitta hela kvällen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0