Duktiga mig ;)

Jajamen, nu har jag varit duktig. Kanske inte super duktig men gjort tillräckligt för att jag ska tycka att jag är duktig i alla fall :) Jag har precis nu avslutat min sammanfattning på alla 11 kapitlena som vi skulle läsa igenom i denna kursen. Det blev 15 stycken A4 sidor i Word. Jag har INTE kunnat sitta och läsa dessa kapitel rakt upp o ner så jag har fluktat igenom texten, tagit info från studiehandledningen och uppgifterna och sammanfattat. Tanken är att jag ska använda dessa 15 sidor när jag sen repeterar för att kunna svara på frågorna och göra uppgifterna. Puh...låter det rörigt?! Jag vet...men det kan ni ju strunta i för detta är mitt problem att lösa ;) hahaha...
Nu ska jag hålla kväll, Dennis kom också precis hem efter sin övning som är stående på måndagar i jourveckan. Får se om man orkar hålla ögonen öppna till kl. 23 för att så klart! kolla på Big brother o se deras första tid i huset...hahaha. Så får vi se hur dagen blir imorgon, lillplutt Albin hade feber när jag la honom..39,1 så det blir inget dagis för honom imon. Här kommer lite bilder från fotograf Moa ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0