Dags för motion...

Japps, idag är det då dags för en cykel runda...skönt att få röra på sig. Dock mindre skönt att sitta här i köket och höra hur det blåser där ute..puh! Varför? Låt nu den där härliga våren komma...jag vill sååååå gärna :) NU börjar även skattedeklerantionerna komma från skatteverket...woho!! Hoppas vi får tillbaka en slant...kanske inte som i fjol då vi fick 25000 ihop :) Det var som att vinna på triss eller nåt...hahah. Vi väntar med att boka in sommar nöjen förrän vi vet om och vad vi får tillbaka på skatten. Så, nu väntar vi på att den ska dimpa ner i vår brevlåda.
Idag är min sista jobbadag denna veckan...wieee. Skönt! Ska passa på att vila upp mig för nästa vecka blir tuff...Dennis har jouren och jag jobbar alla dagar så barnen får vara på dagis halv 7 till 16....stackare, men dem har det ju jätte kul där med sina kompisar. Nä, dags att ta på "uniformen", borsta tänderna och bege sig till arbetet...idag bjuds det på frukost på jobb....det gillas starkt!!! Ha en bra dag alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0