Brrr...är det kallt eller vad?



-14 grader i morse när vi körde till Ica för en veckohandling...DET är kallt :) Idag är det ju lördag och gissa om det är skönt. YAY...jag är ledig och ska inte jobba förrän på onsdag så långledig är jag nu ...woho!!! Måste dock plugga...har riktig ångest för att jag inte startat och nu är det 2 veckor sedan tentan var...SUCK!!!
Idag står det inte så mycket på schemat, vara hemma o mysa med familjen. Just nu är vi alla på Moas rum. Hon ritar på sin tavla och Albin leker med köket och Dennis läser tidningen. I eftermiddag ska Dennis i väg med några kompisar hem till en annan kompis som ska ha utflyttfest/födelsedagsfest. Jag stannar hemma med barnen :) Så jag o barnen ska leka med Maria o Theo och sen ikväll när barnen somnat så får jag väl ta mig i kragen ordentligt och öppna skolboken. Kul på en lördag kväll :) Nja, kanske inte men kan lika bra göra det när inte Dennis är hemma.
Nä, dags för lek :) Trevlig lördag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0