Barn på nytt :)

Ja, nu är vi hemkommen efter en riktigt rolig dag på Busfabriken. Jag, dennis o barnen...sjukt kul hade vi och till o med jag blev barn på nytt. Speciellt kul var det att leka på skeppet och skjuta bollar på varandra.. Sånt gillar jag. Hahahaha..hoppade även studsmatta, hoppborg, lekte i bollhav och åkte rutschkana. KUL!! O Moa älskar det ju..ja, Albin med. Men han är så liten så visar inte samma uppskattning. När vi åkte därifrån så blev det så klart ett besök på Mc Donald´s. Nu är vi hemma igen och är helt slut allihop...tar på krafterna o busa. Moa kollar på film, Albin sover och Dennis slappar o jag sitter här. Har legat i soffan o läst tidning också, skönt att bara slappa. NU måste jag dock plugga lite till :( En kopp kaffe ska också intas, behövs för huvudvärken...förkylningen sitter så klart i fortfarande och den blev säkert inte bättre av kylan dem hade på Busfabriken. Brrrrr....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0