Är de på gång tro?!

 Då kommer våren till dig!

Japp, denna bild med just den texten stod inne på aftonblader nyligen...Är de så?! Är våren verkligen på väg...HOPPAS!!!
Idag var ingen rolig dag på jobb...började mindre bra då jag satte mig i postbilen 08,30 för att köra in till malmö och lämna post på Skanska. Det hade varit en trefikolycka på motorvägen :( Suck! Bilturen som i vanliga fall tar ca 30 min, tog 1 timme o 10 min....gissa om mitt tidsschema sprack. Tacka vet jag snälla kollegor som skötte mitt jobb inne så jag, trots allt, inte kom ut på postrundan senare än vanligt :) Skönt. Mindre skönt väder dock, snö, blåst och en massa backar med en tung tung cykel...puh!! Alltså på kvällarna är jag helt slut efter en cykeldag, luften och aktiviteten tar på krafterna.
Stannade även till hos Maria för att snylta vatten. Någon har rensat kylen på jobb och då kastat min vattenflaska :( grrrr...behövde fylla på vätskebalansen. Tack för vattnet :)
När jag kom hem så blev det lek med barnen, vi spelade spel, sen åt vi middag och nu ska jag snart natta Moa. Därefter blir det nog ryggläge i soffan för min del...vila min rygg, för den värker. Imon är det delad tur igen...men vet ni vad, det är ju fredag...wieeee!!! O i helgen ska jag träffa, snusa o mysa med bebis....wieee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0