Ännu en tidig morgon..

japp...Albin ville upp 06 idag men jag låg o drog mig o tog inte upp honom förrän halv 7...ändå väldigt trött. Moa sover fortfarande. Igår blev det lite melodifestival blandat med gladiatorerna. Big brother avsnittet från dagen innan som vi spelat in och efter det vår hyrfilm så det blev sent i säng.
Filmen vi såg igår..friedns with benefits var faktiskt bra och jag tyckte om den :) Härlig film som jag skulle rekomendera. Det som stör mig är att tjejen i filmen var alltid så snygg o välfixad. Det är man bara inte på morgonen efter att ha däckat på soffan...inte så verklighets troget kanske ;) Men bra ändå i det stora hela :)



Idag ska ja...hör o häpna...få massage, Woho, hör skönt ska inte det bli. Maria ska massera mig. Min rygg efter denna jobbveckan gör ont så det kommer sitta på sin plats. Annars har vi inget mer planerat. ganska skönt tycker jag nu men om jag känner mig själv så kommer jag nog bli rastlös...haha.
Nu ska ja ta o slappa vidare i soffan innan nästa gulligan ( Moa) vaknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0