Annan frukost :)

Ja nu sitter jag här igen, frukost time :) Idag består den av flingor med mjölk o banan och en kopp kaffe. LÅter det gott? det är det :) På schemat står det cykling hela veckan men det kan ändras många gånger om igen...fast igår blev det cykling. Får se om jag har blivit flyttad idag.
Det blev dessvärre inte till att hålla ögonen öppna så länge så jag såg big brother. Det går i repris ikväll kl. 19 så då spelar vi in det istället så kan vi kolla på det senare idag o det bästa av allt då är att vikan spola alla förbaskade reklamer :)
För Albin blir det så klart inget dagis idag. Vaken är han och sitter här bredvid mig...Hade bara 38 grader i feber nu på morgonen. Jag går ändå o jobbar så bytar dennis bort jouren under dagen tills jag kommer hem igen.
Nä, nu får jag nog ta tag i det här....påklädning o tandborstning innan det är dags för jobbet igen.
Trevlig dag alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0