Alla hjärtans dag...

Ja,det är ju det idag...firar ni?! Vi brukar inte fira det. Det är bara ett sätt för affärerna att tjäna pengar anser jag...hahahah. Men visst är det kul med lite smått, behöver ju inte vara något dyrt. Men annars tycker jag inte att det behövs en speciell dag på året för att visa kärlek...varför inte göra det då o då istället? Måste ju ändå vara roligare...eller? Idag är det också dagen då Albin blir 1 år och 2 månader...puh!! ho ho..tiden?! Vart tog du vägen?! Det är en rolig tid nu men han vill dock inte släppa det där taget och gå helt själv ännu...det är en liten fegis :) Grattis till albin!!
Idag är det också jobbdag, som vanligt. Delad tur idag med....trevligt. Sista på ett tag nu så det är skönt. Nu ska jag ta o förbereda mig inför jobb och se om jag kan få rätt på håret. Idag ser det inte lätt ut men de blir ju så när man går o lägger sig med blött hår...det torkar ju lite konstigt :) Trevlig alla hjärtans dag på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0