4310 kr fattigare :(

Usch ja, notan för bilen hos verkstaden blev 4310 kr...snyft! Dem pengarna hade vi kunnat ha roligare för, till exempel en weekend för mig o Dennis någonstans :) Men men...bara till att bita ihop o betala. Det blir ju aldrig som man tror, som jag alltid brukar säga, inte denna gången i heller. Vi skulle bara byta bromslangar fram och smörja upp något på höger sida för bromskivan låg emot. MEN...dem ringde o sa att bromsoket fram hö behövdes bytas...jaja, bara till att fixas för annars hade den inte gått igenom besiktningen på ombesiktningen :( Nu är det i alla fall gjort och inte lönt att gräma sig över det mer. Det blir ju inte bättre.
Över till nåt roligare...det är ju fredag. Woho!!! Jobbveckan är lver och helgen ligger för våra fötter...Skönt! Idag avslutas fredagen med tv tittande och just nu är det På spåret. Kul! Sen blir det kanske någon film och därefter en lång natt sömn hoppas jag. Jag sa till Moa att hon skulle sova länge imon bitti och hon sa "jag looovvar mamma" Bra tack sa jag :) Får väl se hur mycket det där "lovar" är värt...hahha.
Nä, lite social tid med mannen min...trevlig kväll!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0