1,1 mil...check :)

Ja, nu är klockan redan kvart över ett och det är alldeles snart dags att hämta kidsen igen...Jag som skulle plugga har så klart gjort allt annat än pluggat. Shoppat o tränat :) Woho...visst låter det roligare?! TYcker jag i alla fall. Det blev en vända inne på Jägersro efter djursjukhuset. Där blev det shopping av saker till mig och en mössa o 2 par vantar vardera till barnen...Färgglada saker det där :) Matchande också..Fin fint..



När vi sen kom hem blev det en löprunda...1,1 mil blev det på 1 timme exakt trots hård motvind stundom. Mer än nöjd är jag för det är en förbättring för mig. Yay!!
Sen blev det såklart dusch och lunch och nu är jag där jag är...jag som skulle plugga ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0