Utpumpad :)

Hahha...passande rubrik med tanke på dagens träning...body pump. Det är faktiskt så också att jag känner mig utpumpad. I alla fall i benen...dem är totalt slut. Jag hatar träna ben men jag vet också att det är stora muskler och med det får dem också lite mer på body pumpen, vilket resulterar i att jag imon kommer gå som om jag har skitit på mig. Så ser ni mig så är det enbart träningsvärk...inte bajs i byxan ;)
Idag har det också varit middag hos mamma. Hon lagade mormors kyckling rätt och den är helt underbar god att jag inte ens med ord kan beskriva. Mums! Mamma gjorde den precis lika god som jag kommer ihåg den :) o ALLA tog 2 gånger även barnen..Tusen tack för ljuvlig mat morsan!
Nu är vi hemma igen och barnen är i säng och jag ska plugga är dock, som rubriken säger...utpumpad och är otroligt trött, med ett blåmärke på näsan (som jag inte ens vill gå in på hur det kom dit...hmmm)



Godingarna som har fått besök av påskharen i omgångar. Sammanlagt har dem fått 8 påskägg :) Vars 4...tur att vissa innehöll paket/present och inte enbart godis för då hade dem haft godis för ett helt år framåt. Men massa god mat, kakaor o godis har ju så klart slinkit in i helgen...underbart!
EN ledig dag kvar sen en 4 dagars vecka framför mig...imon ska jag försöka njuta :) Trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0