Tradera is the shit :)

Ja, som rubriken lyder. Tradera äger. Så himla bra! Jag brukar lägga upp annonser på barnens saker där som blivit för små. Moa hade ett par Converse skor som jag nu har lagt upp och dem såldes för 55 kr mer än vad jag köpte dem för. Är de bra eller är de bra? + Att hon har använt dem i minst 6 mån. Inte illa!
Har även en mammaklänning på auktion som är uppe i mer än vad jag gav för den :) Yay!!!
Vår dag idag har varit toppen, vi badade på i över en timme, sen blev det ju lunch...enligt Moas förfrågan, på Mc Donald´s :) Sen blev det shopping i Limhamn och deras, världens bästa godis affär + lite bebis present shopping. Suuuuuper söta kläder.
Ikväll har det blivit grillat med Dennis kompisar. Albin har dock fått i sig någon form av mjölk...vet dock inte vad. Han smakade köttet vi grillade och i det var det ingen mjölk men vi hade potatis sallad till o delade hans kött med våra bestick...vem vet. Han är super känslig så de kan ju ha varit "bara" det. Stackarn!!
Nu ska vi spela Wii...lite bowling bland annat :) Skoj , imon är de söndag....mindre skoj :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0