Tenta - check!

Japp, nu är den gjord...okej, den var gjord för 7 timmar sedan. Min sista tenta för terminen, nu har vi bara en inlämningsuppgift kvar som ska lämnas i slutet av maj. SKönt, sen har ett år gått :) Yay!!!
När jag kom ut från skrivsalen efter 3 timmar så kändes det sådär, kan verkligen gå hur som helst. Jag kan aldrig förutspå hur det gått. Men de känns inte helt ok. Vi får se, hoppas han rättar snabbt.
Sen hämtade jag barnen och efter det har vi bara varit hemma och lekt, busat, ätit middag och lekt o busat lite till :) En trevlig eftermiddag helt enkelt.







Albin sover o snart ska jag upp o lägga Moa o sen funderar jag på en löprunda men jag är så trött och har sån träningsvärk från gymträningen igår. Får se hur det blir ?!
Imon blir det träff med Katja, Valter o Iris...dem kommer hit för vädert är inget att lita på. Nä, dags för nattning, får se om jag själv också somnar...inte helt otippat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0