Sunday morning :)

Ja, så kom den där söndagen igen. Inte min favorit dag som ni redan vet :( Att vädert är grått och regning hjälper dock inte till, att jag vaknade av mig själv vid halv 7 hjälper till lite. Det måste ju betyda att jag var utsövd eller? Så trött som jag var igår var ju hemskt och jag somnade kl. 22 en lördag kväll och inget lördags godis slank ner i strupen. Bara två kärleksmums. Kanske får tröstäta (det är ju söndag) lite godis idag istället ;)
Dennis sista jourdygn också och så skönt det ska bli imorgon när han går av...äntligen kan jag träna igen. Cyklar förstås hela dagarna på jobb men ändå, lite stryketräning på gymmet och ett par löprundor vill jag ju ändå kunna göra. Måste ju ladda inför Vårruset så jag kan få till en bra tid där :) Ska bli skoj.
Nu ska jag ta mina barn för att äta lite mellan mål...sen får vi se vad dagen kan bidra med. Plugga SKA jag bara göra, så är det med det. Tenta på torsdag....Wish me luck!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0