Sovmorgon...näääää

Jaha, 05,33 kom Moa in till oss men hon hostade som en galning så hon kunde inte somna om utan blev istället klarvaken och sa efter ett tag. "mamma, jag vill gå ner nu" Suck!! Jag som trodde på en sovmorgon. Tji fick jag ;) Dennis gick ner med Moa o sen kom jag med Albin lite senare för han var ju så klart också vaken. Alla ska upp kl. 6 en lördag morgon....helt ok. NOT!!!
Dennis ska ha ett par timmar jour nu på morgonen vilket betyder att han ska på fysen. Men innan han kör iväg så ska vi göra en riktigt god lördags frulle bestående av smoothie, pannkakor och en kopp kaffe. Mums! O en toppen dag på denna underbara lördag. Senare blir det dop...trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0