reklamfritt :)

Yay, idag var det reklamfritt på jobb och det är såååå lyxigt. Inte ofta det är sådana dagar. Nu springer ju jag i en massa trappuppgångar och nog fan är det så att det är någon märkvärdig människa på översta våningen som ska ha ett brev så att man ska behöva springa hela vägen upp. SUCK! idag var det lätträknat dem trappor där jag inte behövde hela vägen upp. Nu är det ju så att vi har "bara" tre våningshus här i vår lilla håla men ändå...det var EN!! trappa då jag endast behövde lägga brev på första våningen och TRE!!! trappor som jag bara behövde springa till andra våningen och i alla andra 45 trappor så sprang jag all the way up...puh!! Men hallå....det är inte alla som får betalt för att motionera om dagarna ;)
Jag har också lämnat vår bil på verkstaden...igen. Det började låta bakifrån och så klart var det bromsarna. SÅ nu är vi 2522 kr fattigare men har nya bromsskrivor och belägg där bak och jag kan köra tryggt till Eslöv på torsdag...yipppeee ;)
Barnen har fått sig ett bad idag efter dagis och maten har blivit lagad. Idag har Dennis kompisar över för att kolla fotbollen på tv och ni kan ju bara gissa vad jag gör?! Japp, helt rätt...jag pluggar :) Trevlig kväll alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0