Påsken över...

Ja, det var den påsken det..Har varit en riktigt trevlig sådan men jag har ätit för lite gott tycker jag. Hahhaha... mycket mat har det blivit men faktiskt mindre av godsakerna :( Idag har pappa o Linda varit förbi på en fika. Alltid lika trevligt och mina kanelbullar blev klart godkända...hahhaa. Kul!!! Barnen fick också sitt femte påskägg var!!! Moa sa...."mamma, vi fick ett påskägg till"
Pappa som är duktig på datorer har kollat på vår eftersom där är lite vajsing med något men han kunde faktiskt inte re ut det :( *snyft* Så nu blir det en total återställning tillbaka till fabriksinställningarna...hoppas det blir bra då.
Usch, sen är det ju jobb imon igen. Tänkte i morse "åh, vad skönt att ha hela dagen ledigt" men nu är den snart slut och jag ska jobba delad tur hela veckan...men sen börjar jag på mitt braiga schema...tjoho!!!
Nu ska denna tjej som redan ätit mycket i helgen inta lite till...hahah. Undrar vilken bild ni har av mig nu...hmm. Kanske jag inte ens vill veta ;)
Hoppas ni alla haft en trevlig påsk och att ni får en trevlig kväll!!! (dåligt med bilder i påsk...jag vet)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0