något bättre..

Ja, den här lille Albin alltså...Han har haft så hög feber idag att jag aldrig sett något liknande :( Albin somnade inte igen efter förra inlägget utan istället tog jag upp honom. Han verkade hyfsat ok och efter en stund kom Dennis hem. Han fick sluta vid 14 idag :) Vi gick o hämtade Moa o sen hem...då hade Albin somnat i vagen så jag tog upp honom till sängen. Han sov gott vidare. Dennis tog en löprunda och jag o Moa hängde i trädgården...riktigt skönt väder. Fick även solat lite.
När Albin sen vaknade till så var klockan närmare halv 5...han hade förvissot legat under täcket men han hade 42,1 grader i temp...helt sjukt!!! Vi gjorde allt för att kyla ner honom o gav honom så klart medicin och efter en timme var tempen nere runt 40 grader...puh! Galet, helt galet. Det är alldeles för hög temp!
Så Valborg har varit sådär. Vi har dock grillat och det var riktigt gott, varit ute hela eftermiddagen och nu haft en lugn kväll. Innan Albin skulle lägga sig så hade han 38,6 i temp o det var ändå 3 timmar efter förra dosen så hoppas det vänder nu.
Själv är jag väldigt trött så tänkte gå o lägga mig nu...hahaha, socialt va? Nja, men är man trött så är man o jag blir ingen bättre människa för att jag sitter upp och gör mig tröttare. Sova blir det :) God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0