Myror i brallan..

Ja, jag sitter just nu bredvid en liten Moa som sitter allt annat än stilla. OMG som hon håller på. Sitter, ligger, studsar upp o ner, ner från soffan, upp från soffan osv. Antingen är hon trött eller så är hon rastlösm, jag gissar på det första :) En dag på dagis tar på krafterna.
I dag var dem där från 7-14,30. Mer humant om du frågar mig + att vi fick tid ihop på eftemiddagen då vi lekte en liten stund med familjen på nr.17 :) Alltid lika kul! Så himla blåsigt ute bara och det är allt annat än skönt, men solen skiner så ska väl inte klaga. Aldrig blir man nöjd...hahahah!
Albin är lagd för natten och snart dags för Moas tur. Dennis är iväg på övning, det är ju måndag o han har jouren, och den ensam tiden tänkte jag spendera med en kopp te och skolbnäckerna. Trevlig kväll alla!!!



Förstås så hade det självklart varit godare med nybakade kärleksmums!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0