Min nya kompis :)

Ja, kvällen är kommen o båda barnen sover och klockan är 18:53...skönt för dem. Moa behövde gå o lägga sig tidigare med tanke på långa dagar på dagis och tidiga morgnar och imon blir det tidig morgon o låååång dag på dagis för Albin är frisk så det blir jobb även för mig. Delad tur...siiiiiiista på lääääääänge. Mohahahahaha :) skadeglad...jadå!!!
Jag o min nya iphone är kompisar, hon är kul. Har köpt silikonskal till henne, tre pack. Vit, svart o rosa...kul! Jag kan klä henne :) hihihihi...svart för tillfället. Provade dock att använda henne för ett blogginlägg tidigare idag när jag o Albin var på väg till dagis för att hämta Moa men det fungerade inte :( Då var vi inte så bra kompisar...hmmm. Har tagit ett par foto med den och på telefonen ser dem riktigt bra ut, ska bara komma på ett bra sätt att få över dem till datorn...jag använde bluetooth med förra telefonen. Det var smidigt.

Just nu är Dennis iväg med brandkåren för att klättra uppför ett vindkraftsverk torn på 80 meter...usch, vill inte byta plats. Jag stannar hellre hemma i soffan o pluggar och pysslar ihop ett fint dopkort till dopet vi ska till på lördag :)
Nytt om min förra tenta är att en kursare sa att läraren hade sagt till henne att alla som skrev på skolan (vilket jag gjorde) hade klarat sig :) Woho!!!! Får väl tro på det då...eller?! Åhhhh...hur svårt ska det vara att bara ge ett resultat. Dem måste ju förstå att vi vill veta..Hoppas, hoppas, hoppas....

Nä, nu ska jag plugga....trevlig torsdag kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej!

Va kul att du har Iphone :)) Tänkte bara säga att du tar USB kablen och kopplar till datorn så kommer där upp att du kan föra över bilder. En annan sak jag kom tänka på när jag läste ditt inlägg det finns en app för blogg.se gå inte på appstore och sök på dn så blir det kanske lättare att blogga från telefonen. Ha en trevlig helg kusin vitamin

kram

2012-04-13 @ 15:12:48
URL: http://www.fyraiiifamiljen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0