Lite sorgligt :(

Ja, då har man jobbat denna dagen också och idag blev det bilrunda klågerup. Mindre kul då det var dubbel reklam så jag hann ju så klart inte och det bästa med att jobba 75% är att dem kan inte tvinga mig att jobba över...hihihihi. Så jag gick in med bilnycklarna, kl.16.00 till min oproffsiga chef och sa att jag inte hann. Ja, så kan de bli. Jag stack o hämtade barnen på dagis :) Mycket bättre...
Imon blir det delad tur och sen är det låååång helg :) Yay!!!

Måste bara säga en sak....har ni hört den där reklamen på radion där dem vill han man ska bidra med en peng för att dem ska kunna bygga det femte Ronald McDonalds hus i Uppsala?? Dem har olika versioner och alla berör mig lika mycket. Jag måste stålsätta mig för att inte tårarna ska rulla ner.
Versionen idag är att en mamma o pappa ringer till sin son som ligger på sjukhus. Dem sjunger en godnatt sång för honom genom telefonen och efter ett tag så säger pappan "jag tror han sover nu" då säger mamman "god natt Albin, vi hörs imon". *snyft*



En annan version är när en farmor ringer till sitt barnbarn och pratar och sen blir farmor tyst och då säger flickan/pojken "lägg inte på farmor"...Han/hon vill ju inte vara ensam...
Jag tycker reklamen är så hemskt och vill du skänka så kan du:
smsa HUS till 72 970, då skäner man 50 kr
Man kan också smsa Ronald till 72 970 och då skänker man 20 kr och det läggs på mobiltelefonräkningen.

Vad sägs om Mr. Korv stroganoff? Fin va? Hahhahaa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0