Lite ny info ;)

Två roliga nyheter att dela med mig av :) Woho....visst dör ni av nyfikenhet nu :) Hahhahhaa....Okej då, jag ska berätta. Tjata inte..la la la la la la la la....Trallallallalllallalla. Kul va?
Nä, to the point....Vilken ska jag börja med....jo, vi tar denna...

JAG KLARADE TENTAN!!!! Yay! Jag hade till o med Väl Godkänt :) Det ni...Av 32 skrivande så var det bara 7 stycken som hade mer poäng än mig. Jag är Glllaaaaaaddddd!!!!!!!!!

Min andra roliga nyhet är att jag idag anmälde mig till Vårruset som går av stapeln i pildammsparken i Malmö den 2 maj, 5 km med start kl. 18,30. Kul va? Jag tycker. Ska springa med Anna-Karin. Det är alltså 2 veckor dit. Men 5 km är väl en piss i Missisippi :/ Hmmm, allt är ju relativt....får väl se. Springandes runt kommer jag klara men tiden ska ju bli bra den också.

Det var lite kul news från mig....var ju bara tvungen att delge mig med så rolig information :) Nu ska jag fortsätta plugga....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0