Kluven :/

Ja, dagen började fin o bra. Solen sken och jag gjorde mig färdig och dessutom lite vårklädd inför en fm på stan med bästaste Louise. En fika på gamla Baggan (bagericaféet) på Gustav Adolf torg började vi ju så klart med och det satt precis där det skulle. Mums!! Kan verkligen rekomendera dem...de gör bagels, baugetter, ciabattas och varma mackor o bakad potatis. Jätte gott!
Sen travade vi runt i lite affärer innan jag slutligen tog busen hem igen.



Så här fint väder var det då :) Checka in öronhängena...söta ugglor eller hur?!
Väl hemma så lekte jag med barnen, tvättade lite och sen gjorde jag o Moa hemmagjord pizza. Även det super gott.
Nu regnar det, jaja, bättre än snön som dem lovade skulle komma, men ändå. Vart tog det fina vädert vägen?! Jag sitter här i soffan just nu och funderar fram o tillbaka på om jag ska bege mig ut på en löprunda eller skita i det och plugga istället....hmmm. Borde göra både och. Få se vad jag bestämmer mig för. Det är ju ganska så skönt att springa när det regnar, men det är ju också skönt att sitta hemma o fläska i soffan. Det är ju rätt så skönt att komma hem efter lörunda och ta sig en varm dusch och känna sig super fräsch efter, men det är ju också ganska så skönt att ta en varm dusch utan att ha sprungit och sätta sig under skönaste filten. Hör ni att jag är kluven eller?
Ahhh, va fan det är ca 45 min av mitt liv och det är väl spenderade 45 min av mitt liv om jag tar mig ut o springer. Jag mår bättre, sover bättre, känner mig bättre, kan äta lite godare med gott samvete och blir kanske liiiite snyggare också ;) hahhaa...nu blir det löpning. Jag har övertalat mig själv. See you!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0