Jodå så att...

Jajamen, visst blev söndagen lika tråkig som jag hade förberett mig på...hahhaha. FAST, det har varit rätt skönt också. Jag har bara gått runt i mjukis hela dagen och softat. Pluggat har jag fått gjort och precis när jag blev så glad över att jag förstod en svår sak så fick jag ett bakslag över att jag missat 3!!! kapitel i boken som också ska göras. SUCK, puh....hur ska detta gå?! Jag som trodde jag låg i fas,så nu blir det att plugga alla kvällar fram till torsdag :( Men men, bara till att bita i det sura äpplet och göra det. Mitt eget fel ju.
Annars idag har vi trotsat regnet och dragit på oss regnkläder och begett oss ut på promenad. Är nog bara jag o Dennis som tycker det är jobbigt, barnen hade kul :)
Sen har vi ätit en pannkakslunch med smoothie till och då ser man ut så här...



Albin fick såklart mjölkfria pannkakor och mjölkfri smoothie. det är mums!
NU måste jag fortsätta plugga, ingen tv ikväll inte...snyft. Tillbaks till gruvan, imon är det jobb igen. SKönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0