Jahap, påskdagen då.

Dagen igår var trevlig och jag åt så att jag nästan sprack :) Hahahaha....Smöegåstårta o vanlig tårta. Mums! Idag bär det av till mamma för lite påskmiddag dock ingen påskmat...ska bli gott ändå. Men jag saknar sillen, får väl nöja mig med laxen o räkorna som jag fick i mig igår. Annars får jag ta o fixa egen påskmat :) Bara jag som äter det i alla fall...
Jajaj, nog om maten, ni kanske förstår att trots mitt kaloriintag igår så skriker magen idag.....MAT!!! FRUKOST!!! Jag är altså hungrig. SKa äta en ordentlig frukost för sen ska jag iväg på bodypump med Maria som börjar kl. 10. Ska bli jätte skoj och sen måste jag få vara nöjd med träningen denna helgen..löpning i fredags, löpning igår och så bodypump idag. Då kan jag väl äta den där lilla godisbiten extra?!
Nä, jag får nog ta o förbereda frukosten...ha en bra påskdag alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0