Jag har blivit med...

med IPHONE....woho! ja, jag vet jag är sen men so what liksom?! Nu har jag den och än så länge är jag nöjd...



Vad tycks? Nu ska jag bara hitta ett bra o fint och stilrent silikonskal så jag inte förstör den. Finns ju hur mycket som helst att välja mellan....hmmm, Vad ska jag ha?! o sen ska jag bli vän med den också så ja kan utnyttja alla funktionerna.
Jajaj, morgonen är kommen och med den en liten Moa som vaknade tidigr 05.15...hmm. Albin sover fortfarande, blir till att stanna hemma med honom idag med :( Han hade 39 grader igår när han gick o la sig. Moa ska på dagis och jag o Albin drar in till malmö en sväng och besöker morsan. Ska även handla ett par saker så vi slår två flugor i en smäll...
Nä, nu ska jag ta upp sjuklingen...ha en bra dag alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0