Helgen är kommen...

jajamen, helgen är kommen o med den kom även ett glas vin. Mums!! Lite firande, det tycker vi om :)




Då var denna korta jobbvecka gjord. Skönt! Barnen är i säng, ligger dock o hostar...stackare. Vaknade inatt också av att Moa hostade som en galning. Synd om mina älskade :(
Målade mina naglar i någon mörkblå nyans innan när jag var hemma, vet imte om jag är riktigt kompis med färgen men är väl en vanesak. Blir säkert fin fint till mina mörkblå sneakers och blå/vit randiga tröja...
Imon är det dop för lilla Iris. Ska bli kul att träffa Kartja med sin familj igen. Var ett tag sedan. Vi är nu båda tvåbarns föräldrar o då kan de bli lite svårt att finna tid. Men imon ses vi :)
Nu ska vi ha lite myskväll o spela lite spel...trevlig kväll alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0