Heeeeelllggggg!!!!



Jajamen, helgen kommer snart men för mig kan man nästan säga att det är osm fredag idag :) YAY!!! Min sista jobbdag denna vecka MEN imon gäller det....TENTA!!!! Mellan 9-13 skriver jag så håll alla fingrar o tår ;) Sista tentan för terminen. SKÖNT!!!!
Sen på fredag är jag bara ledig...ledig, ledig ,ledig. Ingen skola, inget jobb...bara min o barnens dag. Vi hoppas på fint väder för då blir det picknick i malmö på en leka med Katja, Valter o Iris.
Men nu är det först onsdag kväll och jag ska sitta med snudan ner i skolböckerna tills jag känner att jag är nöjd. Då slutar jag och så hoppas jag på det bästa imon.
Hoppas alla ni andra får en lite mer avslappnande kväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0