Händer inget...

Nä, jag har egentligen inte så mycket att berätta för er. Man jobbar, lämnar o hämtar barnen på dagis som numer är där mellan 0700-14,30. Går med Nisse, vi leker, lagar mat o äter. Sen är det läggning redan halv 7 för båda barnen för dem är så enormt trötta. Moa vaknar ju vid halv 6. Ja, fråga mig inte varför hon ska upp då men hon vaknar själv. Hon är lite orolig i kroppen på veckordagarna när det är dagis. Hon har nog inte kommit in i det riktigt att det är dagis varje dag nu. Det blir frukost, mellis, lunch o mellis där. Hon frågar varje dag om det är dagsi dagen efter och om hon ska äta frukost där o mellan mål.
Själv är jag galet trött idag, vet inte varför men det var en tung dag på jobb idag med massor med post. Såååååå himla glad att jag bara har en deltidsrunda och hann på min tid...precis dock. Sitter o pluggar nu men ska nog snart lägga ner det. Inte så motiverad idag + att jag är så trött.



Trevlig kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0