far o flyg...mot blåkulla :)

Hade det inte varit på att det var -6 grader i morse så hade jag tagit fram kvasten o så hade jag o Moa begett oss av mot blåkulla. Men nu när det var så kallt...nä, tror inte det. Jag tog mig istället av mot jobb för en bra dag med inomhus arbete. Lugnt o skönt :) Bra med variation.
Nu är jag hemma o inväntar lunchen som ska laga sig i ugnen...min mage är så tom känns det som och jag är så hungrig :(
För oss på denna dagen händer inget särskilt. Jag jobbar, Dennis jobbar o barnen är på dagis och ska vara där till 15.30 så Dennis hämtar dem för att lämna dem hos sin farmor o farfar. Sen får dem vara där till jag slutar jobba ikväll. Har jag tur hämtar jag nog dem 18.45. Dennis ska iväg med sin grupp i brandkåren, möte o bio o mat och sådana roligheter. Så kvällen är min, dock inte förrän jag fått hem barnen och fått dem i säng. Blir inte mycket jag träffar dem idag men o andra sidan så är vi lediga i 4 dagar sen....woho!!!!
På långfredagen, imon, händer inte i heller så mycket. Jag ska försöka få till en träff med Louise annars blir det till att umgås med familjen. Lördag blir det kalas/påskmiddag hos Dennis föräldrar o på söndag bjuder mamma på mat. Trevligt!
Nu ska jag slänga in gratängen i ugnen....trevlig dag alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0