en toppen lördag :)

Ja, de är inte mycket man hinner skriva här inne...trist eller?! Jag tycker...Idag har vi i alla fall inlett dagen med att äta bullarna som vi bakade igår och det var precis lika gott som jag trodde :)
Sen blev det morgon promenad medans Dennis var på fysen och därefter städade o tvättade jag lite medan barnen lekte på rummen. Lunchen slank ner i magen där i någon veva och under tiden Albin sov så bakade jag o Moa kärleksmums.
Det har också blivit en runda på tivolit/marknaden som är här i byn och barnen fick åkt karuseller och ätit godis. Nöjda o glada barn = nöjda o glada föräldrar :)



Nu på eftermiddag kväll har vi varit med Dennis föräldrar som passar Dennis systers barn. Vi åt pizza o lekte :) Trevligt. Just nu är barnen i säng, jag är super trött och vi ska hålla kväll. PÅ med mjukisarna, gräva ner rumpan i soffan och gotta till det med en fika. Trevlig lördag kväll alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0