En riktigt härlig fredag :)

Ja, det har varit en riktigt trevlig fredag som jag mestadels har spenderat med Katja, Valter o Iris. Dem kom vi tio tiden och åkte hem vid 15 tiden. Vi lekte här hemma, åt pannkakslunch med smoothie, såg en film, lekte lite till och var ute och lekte. Helt underbart och man kan inte annat än att säga att Valter är sååååå söt eller hur. Imorgon fyller han 2 år :)



Iris sov för det mesta men ett foto fick jag till med övriga barnen samlade...kul!



Det har varit en super duper dag och så kul när barnen kommer så väl överrens och allt funkar så bra. Vad jag fick höra sen så däckade Valter på bussen hem, ganska så snabbt och Iris sov också gott och Albin somnade i vagnen på vägen hem och Moa var trött sa hon. Jag fick bära henne lite :) Glada, nöjda o trötta barn. Så det ska vara :)
NU på kvällen har jag varit på gymmet en vända och kört igenom bröst- o ryggmusklerna och tagit mig en proteindricka. Skönt! Ikväll blir det liiiiiite gott och massa bra tv tittande. Hur skönt är det inte för er (o framför allt mig) att jag inte skriver "ikväll ska jag plugga" hahhaa....såååååå skönt!!!
Imon ska vi invadera Oxievångsbadet...mmmuuuhhhaaaaaaa!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0