En liten sjukling!!!!



Ja, lille Albin hade feber igår kväll...bra 38,5 men ändå och i morse när han vaknade så var det 39,2. Jag gick till jobbet i morse så var Dennis hemma. Jag skulle ju bara jobba till 09.30 sen kom jag hem och nu är han på jobb. Jag är hemma i eftermiddag och imorgon. Stackaren.!! Han är så förkyld och har sån hosta också. Just nu sover han...förhoppningsvis länge så han kan må lite bättre när han vaknar. Vi ska hämta Moa på dagis kl. 14..hon fick komma dit o leka med sina kompisar i alla fall...men inte alls så lång dag som det annars skulle blivit :)
Nu ska jag göra lunch och sen plugga...fortfarande inget tentaresultat...är VÄLDIGT arg på det för tillfället. Dåligt, mycket dåligt..

Trevlig dag alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0