Det rullar på

Ja, känns som om det var evigheter sedan jag skrev här inne men de var det ju inte, skrev ju 2 inlägg igår :) Idag har jag jobbat, som vanligt och hämtade barnen som vanligt lite över 14 tiden. Vi hann precis hem och bytade färdmedel till bil och tog oss sedan ner till bvc. Albin skulle besöka Gunilla för en liten vägning och pratning om hans mjölkallergi. Tack o lov har vikten vänt något och kurvan går nu uppåt :) YAY!! Han är nu vid 16 månaders ålder 82 cm lång och väger 10,66 kg. EFtersom han är så känslig mot mjölk så ska vi utesluta mjölk helt tills han är 2 år och sen får vi se. Kändes dock skönt att få veta att han får i sig den närigen han ska och att vikten stiger :)
När vi kom hem så blev det matlagning och lek. Vid hlav 7 tog jag mig en löprunda i sällskap av Maria. Trevligt :) En dusch har det blivit och kvällsfika, samt en massa plugg. Har ju sagt att jag ska sitta med böckerna nu varje kväll fram till torsdag men för idag så känner jag mig nöjd. Förstår det jag gjort idag och känner mig för tillfället ganska så lugn, blir andra uppgifter imon så får se om jag känner samma lugn då..hmmm.
Imon tisdag innebär jobb som vanligt och sen får vi se vad dagen bjuder på...trevlig kväll alla, nu ska jag måla naglarna och sen blir det sängen. GOd natt!!!



En vanlig tv títtning hos oss...kan man annat än att älska dem små ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0