det kallar jag effektiv :)

Trots en satans magont..vet inte varför. Haft det sedan igår och det har fortsatt under hela dagen idag..så har jag lämnat barnen på dagis kl.7, jobbat 7.15-09.45...handlat lite, städat uppe o nere (dammtorkat, hängt undan tvätt, städat badrummen, dammsugit och svabbat golvet) och så har jag lagat maten som Dennis o barnen ska äta ikväll o ätit lunch...nu sitter jag här...är inte det ganska så effektivt eller?! Nu har jag ca 2 timmar kvar innan jag ska bege mig till jobb igen för den sista halvan. Under dessa 2 timmarna så ska Nisse få sig en lång runda och jag ska kolla lite i skolböckerna. Känns som en bra dag och rent o fint är här hemma när dennis kommer hem från jobbet. Känns skönt i min själ också :)
Nu ska jag fortsätta vara effektiv...ha en bra regnig dag alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0