Det här med drömmar...

Jag är en person som alltid har drömt mycket när jag sover och kommer ihåg dem bra när jag vaknar. Kommer ihåg när jag var mindre och jag o Louise gick till skolan...då brukade hon alltid lyssna på mina drömmar...hahhaa. Kommer du ihåg gums?! Jag kommer ihåg en dröm jag hade när jag var liten...jag brukade drömma att jag gick runt i en labyrint och hittade inte ut. I min dröm så sa jag till mig själv...kom igen nu Caroline, det är bara till att vakna så är du ute. Men kunde inte vakna. Undrar hur det kan bli så? Undrar vad det kan betyda?
I natt drömde jag om att jag sprang en halvmara och loppet jag sprang i min dröm var allt annat än ett normalt lopp. Sprang vanligt och sen rätt vad det var så kom man in i totalt mörker där man skulle åka lian ner på en dyna och sen sjunga o filma in en musiksnutt :/ Hallå?! Normalt...hahhaa. Sen blev man uppsvingad högt upp och skulle där hitta en utgång. Jätte konstigt och jag kände mig så ensam och inte nog med det. Det var något konstigt fel på klockan också. Efter närmare 4 timmar så har jag fortfarande inte kommit i mål!!! Så jag hoppade av och sa till Dennis att det var något konstigt med klockan o vi gick o diskuterade det där...hahha. Att det kan bli så här i drömmar. Jag var så besviken på att jag hoppade av loppet men det kändes som att jag sprang o sprang och kom ju aldrig i mål.
Hmmm...undrar om det är lite tankar och mitt undermedvetna som spökar inför årets halvmara. Jag är lite kluven om jag ska springa det eller inte :( Jag har inte sprungit så mycket som skulle behövad för att öva upp sig inför ett så långt lopp men o andra sidan så hade jag inte det i fjol i heller. O det enda jag vill med att springa i år är att slå min tid i fjol...det borde jag väl klara eller försöker mina drömmar att säga mig något?! Hmmm...



En nyvaken Albin efter middagsvilan i söndags...fotograf är min Moa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0