Äntligen...

Ja, äntligen har jag doppat rumpan i soffan. Jag slutade jobba kvart i sju, hämtade barnen som blivit passade av farmor o farfar, akut handla nappar på Ica på vägen hem då dem andra ligger på dagis och jag inte hittar en enda här hemma *SUCK* Hem, på med lite inspelat tecknat till Moa, på med pyjamas på Albin och in med lite kvällsmat och sen sängen. Sedan på med pyjamas på Moa o lite mys och sen sängläggning. En snabb runda med Nisse så han fick göra sina behov, en varm o skön dusch och nu sitter jag här under den skönaste filten i världen :) Nu är frågan...plugga eller inte? Hmmm....MÅSTE bli plugga faktiskt. En liten stund i alla fall.
Har ju inte hänt så mycket idag då jag har jobbat hela dagen. Trodde inte det skulle vara så mycket..skärtorsdag och stor helg framför oss. Företag brukar ju sluta tidigare men det var ändå ganska så jämn ruljans...kul!
Nä, nu ska jag plugga.... GLAD PÅSK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0