40,8 i temp

Usch ja, min stackars påg. Han hade ju bara 38,8 i morse men när vi kom hem efter dagis rundan (lämning av Moa) så hade Albin 40,8 graders feber och det var mätt med temp i örat. Alltså minst 40,8 grader. Han fick irpen och sen sov han i 2 timmar. Vaknade o hade 39 grader o nu efter 3 timmar sedan irpen dosen har han 40,8 grader igen. Nu fick han alvedon och ligger i sin säng igen. Låter dock inte som han somnat så kanske ska ta upp honom igen. Tycker så synd om barnen när dem är sjuka och jag hade gjort allt så att jag hade tagit över deras sjuka om det hade gått.
Min lilla plutt...



Dennis kommer sluta vid 14 tiden idag och sen blir det hämtning av Moisen och därefter shopping av mat som vi ska grilla ikväll....MUMS!!! Valborg o allt :) O förresten....GRATTIS kungen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0