YES!!!!

Dagen idag har varit bra....en bra dag. Jag lämnade Moa, utan att hon blev gnällig :) YES!!! När jag o Albin kom hem så åt vi mellis och sen fick han sova. Han sov i 1 ½ timme så jag hann läsa min 5 kapitel OCH börja på övningarna. YES!!! sen tog vi en runda till ica och därefter hämtade vi Moa på dagis. Hon var glad och så stolt över sig själv för att hon inte varit ledsen när jag lämnade henne. Hahaha....
Vi kom hem och tog en lugn fika/mellis. Moa fick lite kex och saft för hon varit så duktig. Efter en stund kom Linda o Lucas. Barnen lekte fint tills Moa upptäckte att hon var för trött och inte ville som vi andra ville. Mitt i allt kom älskade Dennis hem. YES!!!! Vilken trevlig och udnerbar överraskning..han är ju dock bara hemma för natten och åker imorgon igen men de är ändå kul med hans titt hem :)
Nu ligger barnen i sina sängar och vi har slagit ner våra söta små ändor i soffan....vi två, bredvid varandra. YES!!!
Det har varit en bra dag och det känns som att det kommer bli en bra kväll också...



Mitt i all denna kärlek och glädje som jag har o känner för min familj så finns det någon i detta land som just nu känner lika mycket sorg o saknad efter att ha förlorat sin pappa, make, son och kompis...Stefan Liv. Ofattbart!! Livet är så orättvist ibland :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0