Vill bort :(



usch o ch fy...nu tror jag hösten är här. Det är ganska så mörkt när man vaknar, i alla fall i rummet, och det är nåt av de saker jag tycker sämst om. Det blir så svårt att gå upp då. Inget kul. Rullar jag då upp gardinen och tittar ut så är himlen mörk och regndroppar på fönstert och flaggan står helt horisontellt rakt ut...brrrr. Då är väl hösten här eller?!
Nä, vet ni vad...jag vill åka bort till lite sol och värme och bad o lek o skoj o trevligheter o god mat etc.
Hade varit så himla skönt med tanke på att vi inte haft någon ordentlig sommar i heller :( men så kommer jag tillbaka till verkligheten och tittar på hur det ser ut för oss just nu. Dennis har lite skola nu under hösten, jag pluggar, ekonomin inte på topp med en person föräldrarledig och barnen är små.
men men....drömma kan jag ju göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0