Vilken dag....puh!!!

Nu är jag helt slut och sitter i soffan och vil helst inte resa mig upp härifrån. Har varit i skolan heeeeeelda dagen. Inget jag är van vid :) jag körde redan vid kvart i 9 och kom hem kvart i 7 ikväll. Tacka vet jag älskade mamma som ställde upp hela dagen med mina huliganer ;) det hade gått bra så de är skönt. Nu sover dem gott och jag ska ha lite lugn med ett par avsnitt av DHW.
Nästa träff i skolan blir inte förrän den 17 okt och då är det tenta samt uppstart av kurs nummer 2. Idag startade kursen "företagsekonomi"....känns ganska så mycket som gymnasiet och så det var mest en repetion för mig. Skönt att jag har lite kunskaper sen innan faktiskt för det var myyyyycccccket info för en dag. Puh!!!
Alltså börjar ett nytt liv nu när det ska sättas av tid för att studera också. Gäller att ta fram diciplinen..hmmm, var jag nu ska hitta den :) Men på nåt sätt ska detta gå vägen....
Imorgon blir det till att läsa igenom dem första kapitlen i boken för idag tänker jag inte öppna några fler böcker..hahhaa. Moa ska på dagis och efter det blir det öppna förskolan med Anna-Karin o Elin.
Nu......nu blir det soffhäng, lite värmeljus tända, filten om benen och så tvn....men, jag saknar min älskling!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0